מעניין מאד – בשני מובנים. ראשית – כי אפשר לראות איך סדרת הפטרנים שהראית בפוסטים הקודמים מובילה לקליידוסקופ. וזה מייצר מאנטייטלד משהו שהוא יותר מסכום חלקיו, בשל האפשרות לעקוב לאורך זמן.
שנית – מעניינת אותי הטכניקה – פוטושופ? אילוסטרייטור? האם את יצרת את המברשות, או הפטרנים? מדוע בכל זאת הוספת מעט "לכלוך" שהופך את הכל ליותר "טקסטילי", ואולי גם טקטילי?
וחוץ ממעניין – גם פשוט יפה! (מותר להשתמש במילה הזאת, נכון?)
תודה אבנר על תגובתך המפרגנת והמלומדת.
טכניקה:
חיתוך ניירות אוריגמי ממוג'י
סריקה ועיבוד ראשוני בפוטושופ
הוצג בביתן בתערוכה בביתן שלי בהיימטקסטיל פרנקפורט
נמכר לניירות אריזה לפייפר צ'אס לונדון
מופיע בספר החדש פרינט אנד פאטרן לונדון
לימים עובד גם לאילוסטריטור
עכשיו זה עוד יותר מרתק – זה מתקשר לתגובתי לפוסט http://untitled.org.il/?p=1929 – השילוב המרתק בין עבודה ידנית, אוּמנות ואמנות, לבין העבודה הממוחשבת. ואני מרגיש שהיה נכון ששאלתי לגבי הטכניקה – כי משהו בתוצאה הסופית כן רמז לי שהנושא קיים בתוך העבודה.
יש חלקים בעבודה (המקומות בהם הפטרנים חופפים) שקשה לך לחשוב עליהם במושגים _לא_ ממוחשבים. ואילו מגזרות הנייר – כל כך יותר טבעי לעשות אותן ידניות מאשר לנסות ולחקות טכניקה ידנית במחשב (גם זה מעניין, אפילו התנסיתי בזה בעבר, אולי אעלה את זה מתישהו).
יש בי שביב תקווה (למרות שזה לא מה שאני רואה בינתיים) שמערכת החינוך האמנותי/עיצובי תשכיל לשמר את החינוך ליצירה הידנית לצד הכשרה כמו שצריך בתוכנות – ומתוך השילוב ייווצר משהו שלישי – חדש.
I do like very much your design's .But wonder why you ignore me totally from your facebook and mobile phone we know us what is the REASON ken you tell me
מעניין מאד – בשני מובנים. ראשית – כי אפשר לראות איך סדרת הפטרנים שהראית בפוסטים הקודמים מובילה לקליידוסקופ. וזה מייצר מאנטייטלד משהו שהוא יותר מסכום חלקיו, בשל האפשרות לעקוב לאורך זמן.
שנית – מעניינת אותי הטכניקה – פוטושופ? אילוסטרייטור? האם את יצרת את המברשות, או הפטרנים? מדוע בכל זאת הוספת מעט "לכלוך" שהופך את הכל ליותר "טקסטילי", ואולי גם טקטילי?
וחוץ ממעניין – גם פשוט יפה! (מותר להשתמש במילה הזאת, נכון?)
תודה אבנר על תגובתך המפרגנת והמלומדת.
טכניקה:
חיתוך ניירות אוריגמי ממוג'י
סריקה ועיבוד ראשוני בפוטושופ
הוצג בביתן בתערוכה בביתן שלי בהיימטקסטיל פרנקפורט
נמכר לניירות אריזה לפייפר צ'אס לונדון
מופיע בספר החדש פרינט אנד פאטרן לונדון
לימים עובד גם לאילוסטריטור
עכשיו זה עוד יותר מרתק – זה מתקשר לתגובתי לפוסט http://untitled.org.il/?p=1929 – השילוב המרתק בין עבודה ידנית, אוּמנות ואמנות, לבין העבודה הממוחשבת. ואני מרגיש שהיה נכון ששאלתי לגבי הטכניקה – כי משהו בתוצאה הסופית כן רמז לי שהנושא קיים בתוך העבודה.
יש חלקים בעבודה (המקומות בהם הפטרנים חופפים) שקשה לך לחשוב עליהם במושגים _לא_ ממוחשבים. ואילו מגזרות הנייר – כל כך יותר טבעי לעשות אותן ידניות מאשר לנסות ולחקות טכניקה ידנית במחשב (גם זה מעניין, אפילו התנסיתי בזה בעבר, אולי אעלה את זה מתישהו).
יש בי שביב תקווה (למרות שזה לא מה שאני רואה בינתיים) שמערכת החינוך האמנותי/עיצובי תשכיל לשמר את החינוך ליצירה הידנית לצד הכשרה כמו שצריך בתוכנות – ומתוך השילוב ייווצר משהו שלישי – חדש.
בכוונה לא לגמרי מדוייק ויש קצת שוונצים
I do like very much your design's .But wonder why you ignore me totally from your facebook and mobile phone we know us what is the REASON ken you tell me