"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity"
Charles Mingus―
כשצריך להעביר טקסט או רעיון רווי תוכן, פרטים ומטאפורות, בעזרת דימוי בודד.
כשהדד ליין הוא מספר שעות בלבד (כולל תיקונים).
כשקהל הקוראים הטוקבקיסטי ולקוי הלמידה, רגיל לאס.אם.אסים ואימיילים קצרצרים.
כשכל זב חוטם משפריץ טרייסינג, אפקטים תלת מימדיים וליקוקים פוטושופיים ובלי קשר לכלום.
כשכבר מזמן אין תקציבים ראויים, בלשון המעטה.
כשהכל רווי ציניות.
זה הזמן לג'אז. זה הזמן לפשטות.
אני בעד
שמישהו יספר את זה גם לבוסים/לקוחות בבקשה :)