מהים בלילה הוא הופך לרגע לנייר עבה חושני מאוד וכמו חומר חסר זהות ומצב צבירה הוא חוזר להיות מים שקטים, "הים היה חלק כמו פלטה" אומרים על זה, אדוות קטנות כל-כך שמתקיימות רק מעצם היותו ענק.
בכלל חשבתי שזה "חום" בגלל הכתם המתעתע שכמו החומר, קיים ולא קיים. אני שומעת את השקט של הציור הזה, זה שקט מבחוץ לא מבפנים.
והארץ היתה תהו ובהו וחושך על פני תהום
ובן האדם התחיל נוסע. מותח דרכים על פני התהום, מותיר את רישומיו על פני הטבע.
הורס נוף קדומים, אך גם מתווה דרך, מציע כיוון.
במרכז- נפגשות הדרכים, ובקצה, בקצה- אלו שמחפשים דרך אחרת למקום אחר, אולי אל מעבר לקצה הדף.
אבנר- הרישום יפהפה עמוק ומעורר השראה.
תודה
זה יפה וזה מפתיע. הייתי בטוח שמדובר בשכבת צבע שחור שאז קולפה עם מחט, כמו שעשינו כילדים. המדיום הדיגיטלי לא מיד קופץ לעיניים. ונחמד לראות איך עם קוים ישרים אפשר ליצור משהו שיש בו כל כך הרבה גליות (גם במובן של גלי ים).
תודה רבה לכולכן, מאד משמעותי עבורי.
אהרן – פרשנות מעניינת מאד, ונראה לי שלפחות חלקה הייתה קיימת ברובד כלשהו כשרשמתי (עניין הדרכים, המפגשים והאלה שהולכים החוצה).
שולמית – גם לפני שני רישומים ראית את החיובי. אני חושב שבשניהם זה לא רק בעיני המתבוננת אבל כמובן שמושפע הרבה גם מכך ויש גם את הצדדים האחרים.
לאה – חושב שאת צודקת בקשר לתחריט (engraving), כמשאלה (as a wish).
גלעד – מעניין, גם כאן היו שחשבו כך, ראה תגובתה של רוני. אני זוכר את הטכניקה הזאת כאחת היותר מושכות בילדות שלי, אז אולי אני מנסה לשחזר… לגבי קווים ישרים, מה שאמרת מחבר אותי לאחד הדברים שבלתי נתפס כמה עקמומי הוא בעודו עשוי מקווים ישרים בלבד, הפרבולואיד ההיפרבולי.
עבודה מרגשת. חשוכה ומסתורית במקצת.
עבודה יפה. אוהבת את תלת הממימדיות והתנועה שבה- שמ-מים.
תודה רבה לכן.
אהבתי מאוד. יותר מהחושך בולט פה בעיניי הזוהר והאור.
מהים בלילה הוא הופך לרגע לנייר עבה חושני מאוד וכמו חומר חסר זהות ומצב צבירה הוא חוזר להיות מים שקטים, "הים היה חלק כמו פלטה" אומרים על זה, אדוות קטנות כל-כך שמתקיימות רק מעצם היותו ענק.
בכלל חשבתי שזה "חום" בגלל הכתם המתעתע שכמו החומר, קיים ולא קיים. אני שומעת את השקט של הציור הזה, זה שקט מבחוץ לא מבפנים.
תודה אורי. מי יתן.
עינת יקרה – אשרי שזכיתי בזכות רישום לקבל שירה. פתחת לי איזה 5 פרספקטיבות חדשות, תודה רבה!
והארץ היתה תהו ובהו וחושך על פני תהום
ובן האדם התחיל נוסע. מותח דרכים על פני התהום, מותיר את רישומיו על פני הטבע.
הורס נוף קדומים, אך גם מתווה דרך, מציע כיוון.
במרכז- נפגשות הדרכים, ובקצה, בקצה- אלו שמחפשים דרך אחרת למקום אחר, אולי אל מעבר לקצה הדף.
אבנר- הרישום יפהפה עמוק ומעורר השראה.
תודה
נפלא!!!!
עבודה ממש מדהימה. מזדהה עם התחושה של ים בחושך-
שמבחינתי מושך אבל גם מאיים, ופה מקבל דווקא תחושה מרגיעה.
Something old, antique.
An engraving.
Clair-obscur.
Nice 3D effect
Professional deformation makes me see a neuron culture too :)
מאוד מאוד יפה!
זה יפה וזה מפתיע. הייתי בטוח שמדובר בשכבת צבע שחור שאז קולפה עם מחט, כמו שעשינו כילדים. המדיום הדיגיטלי לא מיד קופץ לעיניים. ונחמד לראות איך עם קוים ישרים אפשר ליצור משהו שיש בו כל כך הרבה גליות (גם במובן של גלי ים).
תודה רבה לכולכן, מאד משמעותי עבורי.
אהרן – פרשנות מעניינת מאד, ונראה לי שלפחות חלקה הייתה קיימת ברובד כלשהו כשרשמתי (עניין הדרכים, המפגשים והאלה שהולכים החוצה).
שולמית – גם לפני שני רישומים ראית את החיובי. אני חושב שבשניהם זה לא רק בעיני המתבוננת אבל כמובן שמושפע הרבה גם מכך ויש גם את הצדדים האחרים.
לאה – חושב שאת צודקת בקשר לתחריט (engraving), כמשאלה (as a wish).
גלעד – מעניין, גם כאן היו שחשבו כך, ראה תגובתה של רוני. אני זוכר את הטכניקה הזאת כאחת היותר מושכות בילדות שלי, אז אולי אני מנסה לשחזר… לגבי קווים ישרים, מה שאמרת מחבר אותי לאחד הדברים שבלתי נתפס כמה עקמומי הוא בעודו עשוי מקווים ישרים בלבד, הפרבולואיד ההיפרבולי.