
סטניסלב ידע שכלי הרכב שלו שברירי ומיושן ושהמפגש עם הקרקע הטרשית יהיה הרסני. הוא חשב על הבית, על שנות המסע הארוכות, על מה שקרה ומה שכבר לא יקרה ועצם את עיניו.
סטניסלב ידע שכלי הרכב שלו שברירי ומיושן ושהמפגש עם הקרקע הטרשית יהיה הרסני. הוא חשב על הבית, על שנות המסע הארוכות, על מה שקרה ומה שכבר לא יקרה ועצם את עיניו.
מקסים
תודה, אור
אני רק אשים כאן מחשבה שכתבתי לפייסבוק אנטייטלד בעקבות כמה מעבודותיך האחרונות:
הרבה מן העבודות של איציק כוללות דימוי וטקסט קצר בן שניים–שלושה משפטים, למשל:
bit.ly/jpstilton
bit.ly/musaonthebeach
bit.ly/bernardbored
bit.ly/aureliarelationships
האם העבודה היא איור לטקסט? הטקסט מאייר את העבודה? או שאולי בכלל אין כאן קשר לאיור?
ועוד אוסיף, יותר באופן אישי, שלמרות איזו זרות שמאפיינת אותן, דמויותיך מעוררות אצלי כמעט תמיד אמפתיה.
תודה אבנר, אני שמח שהן מעוררות אמפתיה. לדעתי הן נראות , מתחת לפניהן הקפואות, מבולבלות ומוטרדות, כך שהאמפתיה במקומה.
לגבי היחסים בין הדימוי לטקסט או הטקסט לדימוי- אני נהנה מהמשחק:-)