במבי – בעקבות קיקי סמית'

  1. 1
    יום רביעי 23.05.2012, 9:59

    היי, לא הכרתי אותה, אז קודם כל תודה על ההיכרות, היא נראית אמנית ענקית. מצאתי את הבמבי שלה – המעשה שלך זה האינברט? אם כן, למה זה תחת "צילום"?
    לגבי המעשה עצמו – האינברט משנה לגמרי את התחושה, הוא הופך את דמות הבמבי למשהו רדוף רוחות או עם דיבוק, בעיקר בעיניים אבל לא רק.

  2. 2
    רונית פורת
    יום חמישי 24.05.2012, 16:15

    הי אבנר, המהלך שלי התחיל בזה שצלמתי את הגלויה בשחור לבן פילם וסרקתי. מה שנראה פה זה באמת האינברט אם נגדיל את התמונה היא תהיה מאוד גרעינית. אך באמת זה לא משנה, גם אם סרקתי את התמונה והעברתי אותה תהליך מסוים, או אפילו רק דגמתי אותה מהאינטרנט אני מחשיבה את זה לצילום שלי, אני מחליטה את כל ההחלטות.
    בנוסף ההגדרות היום מאוד מטושטשות וצילום הוא אמנות ואמנות היא גם צילום.

  3. 3
    יום חמישי 24.05.2012, 20:00

    היי, לגבי צילום הוא אמנות ואמנות היא בין היתר צילום אין ויכוח. אני באמת חושב שהמעשה שלך הוא צילום, בגלל האינברט, אבל לא מסכים איתך לגבי רק דגימה של דימוי או חלקו מהרשת. חלק מהדגימות הן בהחלט צילום בעיני, כי הם יוצרות דימוי ממשהו שלא היה דימוי גמור – כמו לדוגמא המעשים של טליה בטרמינל מגוגל ארת' ושל יובל מהמוזיאון מגוגל סטריט וויו. אבל אם לוקחים דימוי גמור מהרשת ולא עושים לו כלום בעיני זה לא ייחשב צילום. אם משנים משהו, או מסיטים את תשומת הלב לדברים אחרים, או חותכים, או חותכים ומחברים אז כן (לדוגמא דגימות הפורנו של תומאס רוף, או האינברט שלך).