את מאיה מרום

אתרי שדות תעופה: 10 דוגמאות למופת

כולם טסים בסופו של דבר. אבל אם אתם מהאנשים האלה שחושבים קדימה – יכול להיות שתרצו להכנס לאתר של שדה התעופה שלכם ולברר כמה פרטים מראש. איפה הוא נמצא ואיך מגיעים אליו? איך יוצאים ממנו ולאן? אילו חנויות ושירותים אפשר למצוא בו? גם מידע על מזג האוויר המקומי לא יזיק. עברנו ובדקנו מאות אתרים של שדות תעופה ברחבי העולם. אז מי סיפק את הסחורה? הנה עשר נקודות ציון בולטות שתפסו את תשומת ליבנו.

hk

העיצוב הכי מגניב

שד"ת קולון בון, גרמניה. עם לוק ייחודי ונקי במיוחד, בלי הרבה קשקושים וקישוטים, ימצא כל משתמש את מבוקשו בקלות, ועוד ישלח לכאן את חבריו. נציין לחיוב את השפה האיקונוגרפית היפהפיה שעוצבה על ידי טואן וו-הו הצרפתי, ומופיעה גם ברחבי שדה התעופה עצמו.

לוח ההמראות הכי ברור

שד"ת אריאנדה, שטוקהולם

תפריט הניווט הכי מוגזם

שד"ת סיאול, קוריאה

העיצוב הכי יעיל

שד"ת הונג קונג, סין

תפריט הניווט הכי "לפרצוף"

שד"ת טוקיו, יפן. בגרסה היפנית (אך לא האנגלית) מופיע תפריט ניווט עם "מדפים נשלפים". חוסך מקום ומנגיש מידע רב בהינף עכבר, אך עלול לבלבל משתמשים פחות מנוסים.

melbourne

בוקסת הטיסות הכי מושקעת

שד"ת מלבורן, אוסטרליה

מנגנון איתור הטיסה הכי שימושי

שד"ת אוסלו, נורווגיה. עם סליידרים תמיד קל לקנות אותנו. כאן משתמשים בו כדי לבחור את שעת הטיסה שאתם מחפשים. כמה פשוט ויעיל.

המידע שהכי כיף לגלות

שד"ת פיטסבורג, ארה"ב. לא רק מזג האוויר הצפוי, באתר גם מראים בזמן אמיתי את הזמן ההמתנה הצפוי בתור לאבטחה, וכמה ממקומות החנייה פנויים.

pittsburgh

החיפוש הכי יעיל

שד"ת המבורג, גרמניה. לא צריך לחשוב הרבה – תיבת חיפוש משולבת בה ניתן להקליד עיר יעד או מספר טיסה.

ואם כבר, אז כבר – עוד בעניני תעופה:

☼ עוד מאת אנטיילד מארח: חנן דה לנגה ← יומן מסע

  1. 1
    רבקה מירון
    שבת 06.08.2011, 16:22

    תודה. היה מאד שימושי ועדיין רלוונטי.