דרושות ודרושים חושבות וחושבים לאנטייטלד

ראש השנה לאילנות קרב ובא, ואנטייטלד מחפש חושבות/ים חדשות/ים כדי לרענן את שורות המגזין וכדי לאייש כמה מהמשבצות הפנויות.

בניגוד לפעמים קודמות שבהם פנינו לאנשים באופן אישי והצענו להם לקחת חלק בהרפתקת אנטייטלד, הפעם אנחנו פונים אל ציבור גולשים רחב, אליכם, ומבקשים שתציעו את עצמכם.

קבוצת אנטייטלד

איך? מתי? לאן?

מה שאנחנו מבקשים מהמתעניינים הוא לשלוח טקסט קצר בעברית, באורך של לא יותר מ־400 מילה. על הטקסטים להיות בהירים וקולעים, נרטיביים וסוחפים. ה'מחשבה' נקראת כך, מכיוון שהיא לא מאמר, היא לא סיפור והיא גם לא כתבה. המחשבה צריכה לשתף את הקוראים במחשבות של הכותב/ת ויכולה להיות גם פתיחה של דיון או התחלה של רעיון שהוא לאו דווקא מגובש ובעל פואנטה מובהקת.

מהו טקסט אנטייטלדי?

אנחנו מחפשים מחשבות מסקרנות, מקוריות ומרעננות. כאלה שפונות לקהל תרבותי ואמנותי המורכב ממעצבים, אמנים ואנשים המחפשים השראה ורגש. לא כל טקסט הוא טקסט אנטייטלדי. טקסט שמתאים לאנטייטלד הוא בדרך כלל מנקודת המבט של העוסקים ביצירה – בעיצוב, באמנות ובכל מה שמסביב (אבל באמת כל מה שמסביב) שעוסק במחשבה שעלתה אצל אותם עוסקים במלאכה. הדיבור הוא ישיר, בגובה העיניים (לא גבוה מידי), משתף, ואם אפשר גם סוחף.
אם יש לך מחשבה שעושה בדיוק את זה – אנחנו רוצים לראות אותה באנטייטלד.
הנה כמה דוגמאות למחשבות מוצלחות ואקראיות

ההנחיות

את הטקסטים יש לשלוח בגוף המייל עד ל־11 בפברואר 2012. אנא ציינו את שמכם המלא, לינק לאתר שלכם (ו/או פייסבוק), ופסקה שלמה המתארת את פועלכם. התחרות הסתיימה נא לא לשלוח יותר מיילים. תודה.

הטקסטים שיישלחו יעברו דרך ועדה מיוחדת המורכבת מ־5 חברי אנטייטלד שתבחר את המצטרף/ים החדש/ים.

בהתרגשות וציפייה,
אברהם וטליה,
טים אנטייטלד.

המודעה מנוסחת בלשון זכר ונקבה אך פונה אל כל ארבעת המינים כאחד.

☼ עוד מאת מערכת אנטייטלד ← 4 שנים ו־1,011 פוסטים – אנטייטלד במספרים

אפשרות התגובות חסומה.